~:: Selamat Datang ::~

Terima kasih di atas kunjungan anda. Sekiranya berminat untuk membuat sebarang tempahan, jemputlah menjengah ke Katalog Produk untuk memudahkan pilihan. Tapi harap maaf jika ada maklumat yang kurang, kerana proses pengemaskinian masih berjalan.. :)

Terima kasih sekali lagi..

Tuesday, January 4, 2011

HANTARAN PERKAHWINAN

Sireh Junjung
Kek Lapis Masam Manis

Pulut Kuning

Coklat

Door Gift
Ini hantaran dan doorgift yang saya buat untuk perkahwinan adik bongsu saya, EG.... hantaran yg selebihnya dibuat oleh sepupu saya, saya just touch up apa2x yg patut je.  Gambar hantaran yg lain akan diupload kemudian. 

So, sesiapa yg berminat nak tempah kek @ pulut kuning @ coklat untuk dibuat hantaran @ hadiah @ doorgift, boleh hubungi saya ye ;)

No comments:

Post a Comment